16 Mayıs 2011 Pazartesi

PAZAR KAHVALTIMIZ




  Geçen hafta annemlerden döneceğimiz gün ailecek yaptığımız pazar kahvaltısı.Yine pırıl pırıl bir hava olmasından faydalanarak balkonda yaptık  ama o gün orada şenlik olması ve evin de cadde üstü olması nedeniyle gürültü had safhadaydı.
  Kardeşim aceleciliği yüzünden masa örtüsünü ütületmeden serdirdi,o nedenle fotoğrafta oluşan görüntü kirliliği için kusura bakmayın lütfen.Çok acıkan ev ahalisinin tereyağ ve peyniri tırtıklamasını da engelleyemedim maalesef ama önemli olan bir arada olmak ve güzel vakit geçirmek,öyle değil mi?


Kahvaltı Menümüz

Ceviz Reçeli
Kebbet Reçeli (Hatay'da yetişen bir turunçgil çeşidi)

Detaylı tariflerini daha sonra vereceğim.


Çift Peynirli Tereyağlı Bruschetta

Ballı Cevizli Meyveli Krepler
Patatesli ve Sucuklu Omlet
Hatay'ın Yöresel Zahter Salatası
Ceviz Reçeli
Kebbet Reçeli








 

4 yorum:

  1. cnm ellerine sağlık özellikle kreplere bayıldım.krebi hiç şekerli malzemelerle denemedim çok merak ediyorum en kısa zamanda deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  2. sevgili canımçektipişirdim,çok memnun kalacağına eminim,sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. harika bir masa cnaım.ekmeklerden istiyorum bnede .harika görünüyor.ellerinize sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canım,sana sıcacık bir tabak ve sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil